Busy day

usch vaknade kl halv 7 imorse, nää ja har ingen skola, ja har en liten rackare som är hemma från dagis.
Igår hann jag tyvärr inte blogga något eftersom jag hade lite fullt upp hela dagen.
Först åkte jag till stan och träffa ma giirlsss, så vi shoppa lite som vanligt, sen gick vi och fika lite och snacka lite girl-talk..  Senare gick jag till min baby som satt och fika med sin mamma.. så vi satt en stund där ocg umgicks senare stack jag och baby , för jag skulle handla mer julklappar till honom!.. älskar göra han glad.
Men baby vart inte så glad ibörjan eftersom han inte hittade något i denna byhåla, han fick rättare sagt utbrott i typ alla affärer haha..så söt!
Men tillslut vart de lite smått och gott, lägger upp bilder på de som köpts till han!
Sen tog vi bussen hemåt, och jag åkte då sen med mammii till maxi först och handla lite, hatar att handla mat måste jag bara komentera eftersom det tar så jäklaaa långtid, så lååångtråkigt..usch usch..
Men efter några timmar där åkte vi till min moster och överraskade henne, för hon fyllde år. Grattis!
Där satt vi och fika och umgicks, sen kom vi hem runt halv 9, och baby ville ha en grej, som jag då gick ut o lämna till han..och en annan sak som han måste ha till resan eftersom han inte kan hålla koll på sånt, så han fick en nessesär med produkter, tandkräm och massa annat.. hhaha.
Sedan umgicks jag och baby...för han åker idag kl 12 :( och jag kommer sakna han så himla mkt !
Men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi senaree..


Kiss and Catch.Ciaos,N


Kommentarer
Postat av: hectz

Kommer sakna dig med,åker från jens halv ett sen. Du får gästblogga lite i min blogg höhö, älskar dig<3

2009-12-23 @ 10:31:17
URL: http://hectzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0