summer come 2 me

Jag tycker att det räcker med snö nu alltså!
Visst, det har vart mysigt med snö över julen och all kyla och så, men nu tycker jag att det får vara nog.
Nu vill ja faktist ha värme o ingen kyla, och sol och ingen snö..
Så bara för att jag vill det, och vill känna lite sommar känsla här i mitt rum, där jag är inrullad i två täcken, så kollar jag på bikins som jag vill ha till sommaren 2010!..
Riktigt kexiga om jag får säga vad jag tycker, ahh... iaf, någon av dessa ska ja ha!
Men vet inte riktigt vilken?...a little help?

Kiss and Catch.Ciaos,N


Lovely


haha,tycker att denna va lite frän faktist.


Kommentarer
Postat av: hectz

Den sista var hur ful som helst haha

2009-12-29 @ 23:07:13
URL: http://hectzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0